fredag 10. juni 2011

Morning :)

-dårlig med søvn inatt igjen... 
Klarvåken klokka halv tre....siden da har jeg lest svensk krim... 
Jeg vet vet nå hvem som myrder....men ikke hvorfor... 
-det er enda noen kapitler igjen :)

Jeg liker ikke å lese krim egentlig...
men fant ikke annet ulest sist søndag da jeg skulle sitte i solen litt... 
-og...det går ikke å sitte i solen uten å lese...jeg klarer ikke bare sitte liksom :)

Nå er jeg (nesten) klar for ny arbeidsdag...
-det føles greit...-litt mere oversiktlig... (jeg har lest bruksanvisningen for dagen) 
-og om bare noen timer er det helg :))

Hvordan jeg skal løse flatt dekk problemet ??
Mulig det går å finne ut av det i løpet av formiddagen...

Sender ønsker om God Helg til øst og vest...
og alle rundt omkring :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...