onsdag 22. juni 2011

Fridag med innhold...

Har vert en riktig fin dag dette...
Etter min "sitte på trappen" pause, ble jeg med på en handletur...
-det før så tomme kjøleskapet behøvde jo litt påfyll idag...

En nydelig sommerdag har det vert... 
-tror nesten jeg har blitt litt brun...
-naboene jobber flittig med slått og høy tørking på bakkene rundt her... 
-det lukter "barndommens sommrer" soltørket gress :)
Bildet tatt fra (rett bak) bilen min...

Så ble det kvalitetstid, soling og grilling hos barnebarnet...
-og "bittelitt" trampoline lek :)
 "Bumpen" syns pølser er kjempegodt :) 
Litt ekkelt med "sol i auga" kanskje :)
-og "besto" har glemt å dra inn underhaken på dette bildet også...
Min grillmat...salat av rømme, majones, sylteagurk og paprika denne gangen :)
-dette er bare første portionen altså...
 En som liker kaffe ??
Lille "bumpen" var også med ut på tur (selvsagt med mamma'n og pappa'n også), 
-her ferdig kledd og skikkelig trøtt :)
-han er jo ikke gamle skrotten så for det meste blir det jo soving...
I kveldingen kjørte vi en tur ut til min mamma...hun ville jo møte sitt nye oldebarn:)
-og møttes gjorde de :)) 
Før vi kjørte hjem ble det tid til et lite stopp hos min blivende samboer...

Han var ikke lett å få knipsa bilde av...kosepus, ville bare i halsgropen å varme seg..
Han/hun er navnløs fremdeles...og eventuelle forslag tas imot med takk :)





 





 

2 kommentarer:

  1. Mamma å dei har hatt 3 katta: Pusi, Nusse og Fluffy. Eg har hatt 2 katta: Nusse og Johannes (Jossen). Når eg var singel måtte eg jo ha ein samboar med ett skikkelig mannenavn ;)

    SvarSlett
  2. he he...var jo da eg tenkte på og :) -men veit jo ikkje om da er han eller ho enda så eg får kanskje venta til eg veit da sikkert før eg bestemme... masse kattenavn som er oppbrukt av ulike pusa opp gjennom tidene hos oss og...siste i min nærhet var "låne pusen" men den var jo'kje min :)

    SvarSlett

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...