lørdag 11. juni 2011

sitter her....

-å gjør ingenting... 
Har faktisk ikke utretta stort denne dagen... 
-vert en tur på butikk, laga litt mat, sovet litt mer, henta drikkevann... 
-og forsøkt å få bilen min kjørbar igjen...
Ringerunder rundt for å prøve å finne et "lånedekk" som passer... 
Jeg har bestilt fire nye dekk men må vente til ut i neste uke før de er på plass. 
Foreløbig uten bra resultat...

-derimot klarte jeg å få kjøpe kjøleskap med frys...som jeg har savna så lenge :)
 
Og så har jeg rensa silene på vaskemaskinen...så nå fungerer den igjen...
-så lenge det varer...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...