onsdag 1. juni 2011

mere mat :)

-maten idag ble pannekaker...eller lapper 
-som jeg fannt på en av bloggene jeg følger... den beste lavkarbo bloggen syns jeg :)
  
Jeg brukte ikke sukrin i mine lapper....
-ble ikke kjempe fornøyd med resultatet, det var ingen "WOW" liksom...
men de gikk fint å spise... og kunne sikkert vert bedre med litt tilbehør...
-sulten som jeg var, hadde jeg ikke tid til det :)
 Etter noen lapper naturell (jeg har tre stk til på lager) var jeg fremdeles sulten.. 
-det ble fikset med noen ruller av spekeskinke med snøfrisk naturell :) 
 
Jeg har forresten også laget noe gotteri... 
lite lurt igrunnen... siden jeg jo også driver å små spiser av det :)
-det skulle egentlig bli en form for bounty sjokolade, men mine ble uten sjokolade...
fant oppskrift på en blogg og måtte bare prøve... 
Jeg laga innmaten og den ble bra...
-da jeg skulle smelte sjokolade til trekk klarte jeg på mystisk vis å svi den... 
den ble ganske koksa på en måte...
Egentlig var det nok ikke så mystisk heller...jeg var lat og varma den i mikroen...
-litt altfor lenge bare :))
Mine bounty biter er goooode som de er...uten sjokolade trekk!
 
 

 
 
 

2 kommentarer:

  1. :) Synes du er flink å styre med alle de oppskriftene. jeg er ganske kjedelig på området.

    SvarSlett
  2. Da er jo kjekt å prøva seg litt fram...blir fort lei berre omelett og sånnt :))

    SvarSlett

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...