onsdag 8. juni 2011

Forkjøla...

-som om det ikke var ille nok denne uken... -med alt nytt som skal på plass...
"I mitt trøtte hode"
-ble det også en forkjølelse å slite med :/ 
Kvelden igår var definitivt ille...stive nakkemuskler, hodepine og hoste... 
varm og litt ekkel...men heldigvis minus feber.
 
Idag er hodepinen foreløbig fraverende...
men hosten og nesetettheten virker fremdeles ser det ut til :( 
 
Jeg har prøvd både kveld og dagvakt så langt, det har gått greit... 
-selv om det jo er en del forvirring (iallefall for meg) for å finne ut av ting... 
Det er vaktskiftene som byr på mest problemer... 
-når jeg vell har fått vite hva jeg skal gjøre og hvor jeg skal...-er det som før...
-i motsatt retning, men jeg kjenner jo arbeidsoppgavene hos den enkelte bruker :))
-så lenge jeg går hos kjente...
Etterhvert skal en gjøre seg kjent med resten av brukerene også... 
-men først må nok nye rutiner komme ordentlig på plass.

Jeg gleder meg til ferien..-mer og mer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...