mandag 13. juni 2011

Grilling ble det...

-maten var god :) 
Selskapet hyggelig og været litt småkaldt...som vanlig...
"Storegutt" måtte låne seg strømper... 

Barnebarnet har blitt en riktig "ute-gutt" 
-han riktig fryder seg når han får rusle rundt på terrassen...
Tøyser og tuller når jeg forsøker å ta bilde av han...
 Beste var å knipse når han satt...
 -fort, fort... opp på beina igjen...
og "titt tei" under bordet :))

Jeg tok ingen bilder av spisingen...var jo opptatt med å spise da ;)
min grillsalat ble ganske god...og passa godt til grillribbe... 
Jeg har ikke behøvd flere måltider ikveld....

Bilen min fått lånt seg nye dekk... så jeg kommer meg på jobb imorgen...
-og det er jo en fordel :))
Nå er det natten her... -soving må til !!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...