tirsdag 1. november 2011

Mørke natten...

Vert ute å gått i en frisk tur i mørket...
Skulle bare ut å "lufte" min NYE refleks egentlig...
-ingen sånn flott hel vest alle turgåere bruker...
En helt vanlig liten gammeldags lomme refleks (jeg er ingen stor turgåer nemlig)
-det begynte jo selvsagt å regne da jeg gikk utenfor døren...
-så jeg stoppet på trappen å [nesten] ombestemte hele lufte turen...

Jeg fikk turgåer selskap (med flott vest) så det ble litt lengre en egentlig planlagt...
-men det føltes godt å bare gå litt egentlig...
Nå har jeg så god samvittighet også (for å faktisk ha gått en tur idag)

Imorgen skal jeg gå mer...
-da blir det Bergen by gåing [inn og ut av butikker og senter]
Mage "vondt'en" skal omsider undersøkes...
-og da blir det "hel dag" i by'n...
Tror det blir veldig koselig :) litt som før i tiden...
-da jeg og Putt'n alltid hadde en jentetur til by'n i november...
Da var det alltid Kino, se på juleutstillingene, forskjellig små shopping og masse kos...
-de blir vi to som reiser imorgen også...
Eneste lille minuset er at vi må avgårde grytidlig...
-og kommer til Bergen lenge før noen butikker er åpne...
Men selv om det er minus er det også litt av kosen (-på kafé og spise frokost)
[Jeg MÅ sove NÅ, STRAKS og MED EN GANG]

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...