søndag 30. oktober 2011

Ukeslutt....

-enda en uke avkrysset på kalenderen :)
Nei...-jeg har faktisk ingen kalender jeg krysser av ukene på...
Det merkes faktisk godt at vi går mørkere tider i møte...
-så et hakk nærmere nytt år (-og lysere dager) er det jo :)
Jeg var på liggebesøk fra lørdag til søndag...-passet "Lille Bump'en" 
-det ble lite soving igrunnen...
Han holdt meg ikke våken, -jeg ble sittende å strikke til klokka skulle skrues tilbake..
-og sånne små er jo våken og vil opp grytidlig selv på en søndags morgen....
Å for en herlighet å våkne til....
Blid å fornøyd liten sak dette (for det meste) 
-jeg har jo tidligere fått testa den sinna/sure siden hans :/
Denne gangen var han heldigvis bare blid...

Nb: Jeg har lånt dette bildet... [jeg tar ikke æren for fotografering her]

Nydelig bilde og dyktig fotograf... 
(-jeg VIL ha speilrefleks kamera, da fins muligheten til såååå BRA bilder) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...