mandag 7. november 2011

Mandag morning...

-faktisk... -og jeg er oppe tidlig :)
Natte søvnen har ikke vert den helt store denne helgen...
-sove trøbblingen fortsetter ser det ut som...
Men jeg er fremdeles GLAD for alt som jeg fikk puslet og fikset med igår...
-det kjennes bra å "lage/skape" noe fint, noe jeg blir fornøyd med...
Den tidligere omtalte "Hjelpe til saken" min er også snart fullført...
Pappa "Lille Bump" hadde lyst å overaske fruen med adventskalender i år...
-og jeg har altså hjelpt til med det...
Han har to pakker for lite, men klarte ikke vente med overraskelsen lenger...
-han fraktet dem med seg hjem i går kveld...
Så nå skal fruen pines med å se på alle disse helt til 1 desember...

Lekse lesingen min utgikk igår, jeg glemte det helt bort...
-så det får vente til senere idag eller imorgen...
Nå skal jeg vere med Putt'n og Store Bump på kontroller (tre på rad)
-før jeg skal på kveldsvakt...

Ønsker alle en god ny uke :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...