lørdag 12. november 2011

Snart natt...

-jeg lader for jobbekvelden imorgen...
Har laget en skikkelig god omelett som skal vere jobbe-lunch...
-jeg har brukt ettermiddagen/kvelden på en lenge behøvd helgevask...
Altså huset her...
-og en "på vent" oppvask også...
Litt energi har faktisk vert tilstede denne dagen...
Den tidligere omtalte "vondten" kom snikende igjen utover kveldingen...
-ikke på langt nær så ille som igår (og dagene før) heldigvis...
Jeg hadde kameraet med ut på en liten gå-tur tidligere idag...
-det ble bare dette resultatet...
Tror nattefrosten er her nå (eller like om hjørnet iallfall)
-det kan jo bli festelig imorgen kveld...
Jeg gleder meg ikke veldig til glatte veier å kjøre på...
-men DET blir det hvert eneste år...-om man liker eller ikke...
Håper bare det går smertefritt å venne seg til nye jobbebilen's vinter egenskaper...
-min egen bil er slett ikke så verst (for meg) på vinterføret...

Nå er det litt over sovetid for meg...
-og ikke særlig lurt å drøye denne dagen noe lenger...
Så God Natt og God Helg rundt omkring i hus og hytter :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...