lørdag 5. november 2011

Idag...

-skal jeg bare sløve og slappe av...
Jeg har passet "Store Bumpen" en times tid (hjemme hos han)
 Gjemmer seg... -jeg spør hvor han er henn....
-som en kan se er han kjempeglad når han finner seg selv igjen :))
 
Formen hans var ikke helt på sitt beste, forkjølelse og litt feber :/
-så han tuslet mest rundt å lekte fredelig for seg selv... -og kom å ville kose innimellom..
Vel hjemme igjen fins en til som bare vil kose...
 Lille Pus har fått alt for lite oppmerksomhet de siste ukene...
-han er oftest ute når jeg er inne, -og inne når jeg er ute....
Han er helt desperat kosete når han først får muligheten...
-så intenst at jeg MÅ slippe han ut igjen for å få litt fred...
Han skal nemlig vere der jeg er...
-og oppå det jeg prøver å gjøre, leser jeg skal han ligge på boka...
-strikker jeg skal han ligge på meg og spise på pinnene...
Igår da jeg pakket inn saker, var han under, imellom og over hele tiden...

Jeg har lekt meg litt med bilde redigering idag også...
-det var ganske gøy å teste ut ulike saker i det programmet jeg bruker...
 Her er resultatet av dagens lille redigerings økt (altså bare lek med ulike effekter)
Original bildet har jeg lagt ut på bloggen her tidligere...
-men jeg syns dette ble ganske kult :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...