mandag 14. november 2011

Gufs...

-utrolig imponert av verden utenfor idag...
En imponerende (og litt uhyggelig) stemning egentlig når tåken slynger seg rundt...
-siger over landskapet og stiger og synker på litt ulike steder...
Jeg har virkelig savnet ordentlig kamera idag...
-jeg hadde faktisk ikke med meg noe kamera i det hele tatt på ute turen min...

Nå inne og hjemme igjen har jeg fyrt i alle lys...
-laget litt mat...
Kylling/kantarell "ett-eller-annet" 
(skal nok kanskje lage enda litt mer mat før kvelden er omme)

Jeg har tatt i bruk disse... (selv-strikkede)
 -det er nemlig kaldt på beina her i huset...  

Noen ganger er verdens "gufs" bare vakkre... -og hemmelighetsfulle...
-som dette (samle på saken) som pryder veggen min her...

Ønsker alle en flott og høstvakker uke :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...