fredag 11. november 2011

Yeeejjh :)

-våkna heldigvis opp til bedre form idag...
Godt...Godt...Godt !!
 Det har i tillegg vert en av de vakkre (vindstille) soldagene...
-som vi her vest ikke er så veldig borskjemte med...
Jeg er [enda en gang] igang med et lavkarbo forsøk...
-jeg VIL forsøke om det kan hjelpe på formen...
-om det fins en liten mulighet for at jeg spiser på meg "vondter"...
Jeg begynte for et par dager siden...
Denne gangen har jeg valgt å prøve meg på redusert karbo...
-altså minus sukker, mel i vanlig form (KAKER OG GOTTERI)...
-og poteter, pasta og ris til vanlig iallfall..
-jeg spiser altså brød denne gangen (lavkarbobrød, hjemmebakt eller kjøpt)

Det er vanskelig å komme tilbake til, -og beholde et strengt Lavkarbo kosthold...
 Jeg gjorde jo det ganske bra tidligere...
-startet 28 februar i år og holdt det gående frem til 22 juli...
(-enkelte høykarbo dager hadde jeg nok på de mnd også men det var ikke så mange)

Nå etter ca 4 mnd med vanlig mat...som pizza, gotterier, chips og boller...
-for ikke å snakke om alle liter med krokanis :)
Går jeg for en hverdags diett uten slik "normalmat"...
-og spiser heller kjøtt/fisk med god saus og grønnsaker...
Omeletter og lavkarbo brød med skinke, tomat, ost eller tunfisk på..
-og joda..jeg bruker meierismør på brødet (og til steking av mat)
-har også en "desj" majones på brødskiva innimellom...

Og så skal fest og spesielle anledninger få vere "normal kost" dager :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...