tirsdag 29. november 2011

Etter jobb...

-og nå er jeg inne for landing...
Har vert en NY opplevelse denne jobbekvelden...
-jeg har jobbet en hel vakt på ukjent grunn...
Gikk fint (tror jeg) selv om jeg jo følte meg en smule usikker på det hele...
-og litt ekstra leting ble det naturlig nok :)
Jeg måtte fin-lese "bruksanvisningen" mellom hver dør sånn ca...
 Men den faktiske jobben ble utført, -og det er jo det som er viktigst...
 Nå sitter jeg som sagt her å lander...
-vil si: prøver å legge kveldens inntrykk og opplevelser til side...
Ikke tolke, mene, synse eller fundere over noenting som har med jobben å gjøre...
Det er en kunst jeg ikke behersker så veldig godt alltid (desverre)
-men jeg har enda et håp om å lære det...

Musikk (Teckno på fullt volum) i bilen på vei hjem hjelper...
-blåser liksom ut det meste av hjernen en stund...
   Og det er behagelig med litt hjerne hvile... 
-og snart blir det kroppslig hvile også...
Ha en fin natt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...