tirsdag 1. november 2011

Sliten....

-i beina, -men IKKE i Visa kortet :)
Hatt en koselig tur med en hel masse gåing frem og tilbake og litt rundt i ring...
-det ble lite shopping av den enkle grunn at alt jo MÅ bæres rundt hele dagen...
Jeg ladet med STOR (tom) veske før jeg reiste...
-sånn for sikkerhets skyld...
Og det viste seg vere helt genialt...
-vesken ble helt fyllt opp i løpet av dagen...
Nå er jeg så og si ferdig med den tidligere omtalte "hjelpe til" saken...
-og det er jeg jo glad for...
Innimellom lover jeg meg bort for mer en jeg har helt lyst til å holde...
-så da er det jo bra med alt som er ferdig :)

Noen julegave shopping ble det ikke..
-jeg har isteden klart å kvittet meg med en av de "halve" impuls gavene jeg har kjøpt...
Selv kom jeg hjem med en salve fra apoteket (til vonde føtter)
-fire vanilje duftende kubbelys...
-to ruller gavebånd og en sånn bånd splitter (aner ikke hva det egentlig heter)

Nå er det natten igjen ganske snart...
-ble i minste laget søvn sist natt så det skal bli godt å legge seg ikveld...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...