lørdag 5. november 2011

Selv ransaking...

Mitt i natten...
-eller "grisetidlig" lørdag morgen...
Jeg er i våken (på denne tiden) modus igjen...
Har faktisk sovet på nattestid den siste uken..
-så jeg trodde jo at det gamle sove problemet var blitt bra igjen...
Men så feil man kan ta...
 -det er jo ikke så mye å gjøre med det egentlig...
Isj :/
Jeg har vurdert, og vurderer stadig om jeg skal begynne med lavkarbo kosthold igjen...
-husker faktisk ikke om jeg sov noe bedre da jeg gjorde det sist...
Men, jeg vet sikkert at jeg iallfall ikke var så trøtt og uopplagt på morningen da...

Men... -det er liksom litt slitsomt å komme igang med det igjen...
-jeg MÅ jo nesten lage mat da, og det er jeg blitt skikkelig dårlig på... 
Trenger virkelig til litt "skjerpings" på det området også...
Joda, det er flere andre områder som er på vent med "skjerpings"
-hva jeg egentlig driver å venter på er fremdeles noe usikkert...

Skulle tro at det liksom bare var å utføre saker jeg vil eller bør gjøre...egentlig...
He-he.. -håper det stemmer det med at "det er tanken som teller"
-for tenker at jeg skal forskjellig, gjør jeg jo :) [innimellom]

Til nå er jeg ferdig med lapp nr 22 av 30 til vogn teppet...
Jeg har pakket inn diverse pakker idag... 
-og er nesten klar til å av krysse det (arbeidet) som fullført...

Vert en tur på besøk til mamma'n min også idag (altså fredag)
Når jeg tenker etter så er jeg faktisk nesten ferdig med Julegavene også...
-har bare to-tre igjen...
Snart er jeg ferdig med dette året også (hvorfor det haster sånn aner jeg heller ikke)
-har bare en følelse av at tiden må gå...helst fort...

Det er INGENTING jeg egentlig venter på...
-ser frem mot, eller noen logisk forklaring på denne "tiden må gå" følelsen...
Joda, jeg skal bli bestemor igjen i februar, og det er jo flott :) 
-men, jeg sliter jo litt med overskudd til kvalitetstid med Store og Lille Bump...

Kanskje det er pensjonist tilværelsen jeg haster sånn med...
-eller at jeg muligens en gang skal få muligheten til å oppfylle den STORE drømmen...
[Hus drømmen...tror jeg er den "STORE" største drømmen]
I det hele kan det umulig vere noen fordel at tiden går fort...
-jeg er jo ganske gammel nå, og jeg vet ikke om det haster så veldig å bli enda eldre...

Man kan bli "skrullete" av mindre en alle mine ulike funderinger...
-men...-jeg er GLAD for hver eneste lille følelse, tanke og fundering :)
-det var nemlig ikke det spor morsomt å vere helt "flat" og "tom"
Det er faktisk et friskhets tegn at jeg igjen tenker og føler....
-at funderingene er litt merkelige er igrunnen HELT normalt for meg...
-jeg lurer på det meste helt enkelt...

Og etter hvert kommer jeg frem til mine egne konklusjoner på saker og ting...
-det hjelper å skrive faktisk... 
Jeg er har en overaktiv hjerne...
-men er i virkeligheten utrolig treg i "oppdagelsen"
Etter hvert glir virkeligheten eller oppdagelsen på plass når jeg vell har tenkt lenge nok!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...