mandag 17. oktober 2011

Så var den her...

-"etter barnedåp dagen" 
Det hele var bare hyggelig og gikk utrolig fint..
Veldig god mat og alt for mye kaker... 
-som vanlig var det mye unødig stress og kav (planlegging) før søndagen kom...
Lille Bumpen var fin i kjolen...
-det kan jeg da IKKE bilde bevise denne gangen...
Jeg tok nemlig ikke et eneste bilde hele dagen...sukk...
-hvorfor ??? 

Jeg snakket ikke med så mange heller egentlig...
[-er liksom ikke helt på plass i meg selv og surret for det meste rundt og gjorde ting]
Etterpå var det rydding og vasking i lokalet...
-da jeg vel var hjemme, og fikk satt meg ned... -sloknet jeg på sofaen her...

Jeg fikk forresten tak i ny kjole...
-jeg prøvde en på tirsdag, men kjøpte den ikke fordi jeg klør i øynene av garnet i den...
Men en allergi pille fiksa jo den saken... (altså kløingen)
-ringte å ba butikken legge den vekk til meg, og så var min eldste innom å kjøpte den...

Føles godt at det hele nå er ferdig...
-gjenstår vel igrunnen bare å få spist opp så mye som mulig av tilovers maten...
Jeg startet dagen med nydelig ostekake, -og tok pastasalat til lunch...
Det fins masser av "burde gjort" saker å ta tak i her idag...
-men jeg har bestemt meg for prøve å bare slappe av og være idag også...
Strikking er gjenopptatt etter pause siden fredag...
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...