søndag 2. oktober 2011

Rydde, rydde...

-vaske og rydde litt mer :)
Og så hvile litt innimellom alt sammen selvfølgelig...
-jeg har bare støvsugd, vasket litt og flytta ting til opprinnelig plass idag...
Det er mye "rydde på plass" jobb igjen men jeg får ta litt etter hvert...
-jeg vil jo fornye litt på kjøkkenet samtidig (gardiner og sånt)
Nå er det bare meg og "Lille Pus" i huset her...
-eller forresten så er det bare meg.. 
"Lille Pus" er ikke venn med støvsugeren og rømte utendørs da jeg satte igang...
 -spørs om han våger seg inn igjen etter den traumatiske opplevelsen...

Nå har jeg tenkt å bare slappe av resten av kvelden...
-men først må jeg ha meg litt mat...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...