lørdag 1. oktober 2011

Oktober...

-startet med den "sommerdagen"...
Litt merkelig med denne varmen på denne tiden av året...
-nå starter og avsluttes dagene i stupende mørke...
Eller starter vel kanskje ikke så mørkt helt enda..
-tussmørke morninger er nok rettere å si... -noen uker til..

Det harmonerer ikke med sommervarmen på en måte...
-og jeg har liksom ikke fått til å kle meg i sommerhabitt selv om det er varmt...
Jeg klager IKKE...-litt varme gjør godt uansett årstid...
 Kan sitte på trappen uten å fryse i oktober...
Tenk det!!!
-til og med uten jakke på...
Helt utrolig :))
-så kaldt som dette var det nemlig 23 juni...

Rydding og omrokkering i heimen er min første post på "To Do" listen for Oktober...
[jeg har ingen slik liste egentlig...-bare inne i hodet mitt]
Fam. Lille Bump flytter til leilighet imorgen...
-så da skal "min orden" [eller kontrollerte kaos kanskje] omsider på plass her igjen...
Iallfall gleder jeg meg til å få tilbake en smule oversikt over "min lille boble"...
-det tror jeg HELT SIKKERT de også gjør...
(-gleder seg til å slippe å ha meg rundt ørene i tide og utide)
Desuten får de rent vann i kranen, og varme i heimen...Heldiggrisene...

Ja ja...jeg håper en gang min tid for rent vann og varme kommer også...
-frem til det får jeg starte med orden.. -og så gjøre så "best" jeg kan videre...

Ha nå en vakker natt alle sammen...
-og God Oktober ønskes...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...