onsdag 5. oktober 2011

Sånn gikk det...

-forsov meg idag...[igjen]...
Usj :(
 Det er egentlig ikke så veldig merkelig at sånt skjer...
-jeg fikk rett og slett ikke sove etter seinvakten igår... -sovnet ikke før kl. fire...
Jeg hadde til og med stilt inn helt ny alarm på mobilen så jeg var sikker på å våkne...
-men Neida... -har ikke hørt en eneste lyd etter at jeg først sovnet...
Så det ble den bråstarten på dagen...

Forresten ble gårdagen bedre en forventet...
-ikke ble jeg gjennomvåt ved hvert stopp (hadde perfekt timing)
-og jeg jobbet med to "trygge" damer... 
(altså folk som kjenner alle og alle rutiner også, behøvde ikke forklare noenting)
Alle kollegaer er hyggelige å jobbe med altså...
-det er jo ikke det som er problemet mitt...
Bare at jeg føler meg ansvarlig for å huske alt for alle som ikke er så kjent enda, liksom...
-jeg er nok ikke det, eller må ikke gjøre det...det bare er sånn eller iallfall føles det sånn...
Og det hjelper så forskrekkelig lite at noen andre har det mye verre en meg...
-faktisk så plager det meg å se at/høre at andre sliter også...-og når "feil" oppstår...
-om problemene er innbilt eller virkelig spiller heller ingen rolle...
Det føles sånn og det plager meg !! 
Det gledelige er jo at noen klarer å finne andre løsninger for seg...
-jeg kan vere glad på deres vegne...-selv om det igrunnen ikke er noe bra for meg...

Esj... -dette var dagens sukk !! 
-ærlig talt (skrevet)
Nå til planene for ettermiddagen og kvelden...
-jeg tror jeg skal ta en tur hjem til mamma'n min etter gammelt...
Det er alltid koselig...
-jeg skal ikke klage meg...
-bare kjenne litt på følelsen av å vere liten en liten stund kanskje...
Hjem til mamma :)

Ellers hadde det vert godt med litt av dette...
 Men det er desverre sørgelig tomt for gotterier her i huset for tiden...
 -så det får vere til en annen dag livet ikke er helt venner med meg....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...