fredag 14. oktober 2011

Oppsumering...

-av de siste dagene.... 
Tirsdag reiste jeg og min datter med fam. Lille Bump til IKEA...
-de skulle handle litt saker til leiligheten...
Jeg hadde planer om å se etter en kjole til barnedåpen..
(altså ikke på IKEA, de skulle jo innom på Lagunen etterpå)
Jeg fant ingen kjole :(
-kjøpte stearin lys, noe godteri, gulvmatte til kjøkkenet...
-strikkegarn og en ny hodepute...
Jeg strikker det meste av tiden fremdeles...
-nå holder jeg på med Monster bukser...
Igår var det bursdag for pappa "Store Bump"..
-jeg lovet egentlig å hjelpe litt til med klargjøring til selskapet...
Det ble bare hjelp iform av sosialt samvær...-jeg satt nå der og strikket...
-og hun (Putt'n) bakte kaker, vasket og ryddet...
Idag skulle jeg hjelpe litt med forberedelse til Dåpen...
-en handlerunde ble det... -strikking før og etter...
Kjørte så på besøk til mamma'n min en stund...
Her er dagen etter klipp bilde... 
-jeg er fornøyd med mitt korte og mer regjerlige hår...
Jeg har forresten sovet hele natten inatt :))
-på min nye pute...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...