fredag 14. oktober 2011

Dåpskjole....

-til besvær "sukk"...
Lite ante jeg at det faktisk var mer jobb å stryke...
-en det var å sy den...
Jeg angret hele kjole prosjektet der en stund...
-men nå er det da gjort...-jeg gav opp uten å bli helt fornøyd :/
 Mario (lille bump) skal altså døpes på søndag...
-idag MÅTTE jeg stryke kjolen..-og så har jeg lovet meg bort for et par kaker...
Det blir morgendagens prosjekt...
-den store bakedagen... 
Mamma'n skal også bake litt på mitt kjøkken...
-så jeg kan jo bare "monster strikke" og sette henne i sving med det hele...

Ønsker alle en fin fin helg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...