mandag 24. oktober 2011

Enda en ny uke...

-idag Hipp Hurra'er jeg for min nest største bror som fyller 50 år...
Det er nøyaktig to måneder igjen til Julaften...
-altså rikelig med tid til eventuelle forberedelser...
 [Tror jeg iallfall, Jula har det med å komme litt brått på innimellom]
Jeg er ferdig med Lille Bumpen's Monster bukse...
(satt i monster fabrikken til langt på natt)
Det tok en del tid å sy Monster fjeset i baken...
Lørdag kvelden var jeg middags gjest (og filmkveld) hos fam. Store Bump...
-og søndag kvelden litt leksehjelp (og filmkveld) hos fam. Lille Bump...
Fredag tente jeg i alle lys og bare koste meg her hjemme...
-filmkveld da også altså... 

Jeg handlet inn Bisolvon hostesaft for å prøve å få bukt med denne hosten...
-innbiller meg at det har virket bittelitt...
Jeg må fremdeles ty til litt "pine medisin" nå og da...
-liker det IKKE, men orker ikke gå med hodepine støtt og stadig...
Når jeg legger meg om kvelden piper det i ørene...
-en grusom intens sånn "prøvebilde lyd" som var på tv før i tiden...
Det varer en stund og så blir det borte (jeg sovner nok fra det)
-hører aldri lyden på dagtid eller når jeg er oppe...
(bare når jeg ligger og skal sove)
Igrunnen snodige saker, det er helt klart en lyd...men det er ikke noe som piper...
Jeg skal til lege igjen imorgen så da skal jeg prøve å huske å ta det opp...
-det er i mitt venstre øre, starter ca fire-fem minutter etter at jeg har lagt meg ned...

Det er en nydelig høst/sol dag idag...-en blåsete sådan :)
-men det gjør godt med litt solskinn likevell...
Nå når Monster buksene er ferdige skal jeg strikke enklere saker...
Lapper, små lapper...30 stk...
-de skal bli til vogn teppe til mitt kommende barnebarn...
Nå skal jeg ut å nyte dagen litt tror jeg...
-jeg behøver i det minste bytte stue en stund....


Ønsker alle en superfin dag...
Husk : enda (eller bare) to mnd til JUL :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...