søndag 18. september 2011

Ut på tur...

-riktig påkledd og rustet for skog og mark...
Det ble fort noen timer ute (3-4 tror jeg)
Nye eventuelle sopp steder ble fingransket...
Lille Bumpen hang så flott på pappa's mage idag også...
-liker seg hengende slik ser det ut som...
Og joda...
 
-vi fant....
 Kantareller "skogens gull" de var litt utgåtte nå etter alt regnet i det siste...
-men nå vet jeg hvor de vokser :))
 -og vi fant :))
Traktkantarellene var enda veldig små og ferske...
-så det er nok bra å vente noen dager til...

De vi plukket igår er gule trompetkantareller...
-lett å se forskjell nå når jeg har sett begge varianter "live"
Glad for at jeg nå har tre sopparter og steder der jeg vet de finnes....

Jeg har forresten også husket å ringe min venninne og gratulert (forsinket) med dagen...
-litt annet "greit å få fikset" har også blitt gjort idag...
En del "på vent" saker gjenstår fremdeles...
-jeg ble ganske så trøtt og sliten (god følelse altså) av timene ute i friskluften...
Jeg jobber kveld imorgen så jeg får planlegge å få utført litt "på vent" før jobb...
Nå blir det avslapp litt...
-samt et lite (helt unyttig) prosjekt jeg må prøve ut :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...