søndag 25. september 2011

Tidstyven...

-er slett ikke ikke TV'n for min del...
Pc og Internett søk "stjeler" fort timer uten at jeg merker det helt...
-før etterpå...
Som idag for.x da det ramlet en "tanke/idè" inn i hodet...(igjen)
-og så MÅ jeg liksom bare undersøke litt på nett...
Det ene fører til det andre og vips har jeg sittet i timesvis og klikket og søkt...
[-og lastet ned en hel mappe full av bilder]


 Fryktelig mange bilder ble det til slutt...
Det er igrunnen bare litt "kjekt å ha" bilder...
-som jeg "muligens" kan få bruk for til et kommende prosjekt en gang i fremtiden...
Jeg havna bare inn på feilspor littegrann...
-og så ble det dette denne søndagen ble brukt til...


Det er avslapp og tankeflukt i å sitte å søke å lete slik egentlig...
-like bra som å lese en bok...-eller glane på Tv...
Men jeg kjenner likevell litt på at jeg faktisk har sløst vekk tiden og dagen...
-med igrunnen ingenting :)

Kommende barnedåp og Norgesglass prosjektet var den egentlige søke/lete grunnen...
-altså...-jeg lette etter noe jeg faktisk behøver...
Avsluttet med noe som vil føre til at jeg kanskje snart behøver enda noe mer...
Inspirasjon som bildene jo er...-blir fort til utklekk av nye prosjekt...
-det vil svirre rundt i hjernen enten jeg vil eller ikke...

2 kommentarer:

  1. Så bra...nesten slik jeg kunne ha skrevet det selv :) "Surfer" litt på nett nå jeg, og kom tilfeldigvis over akkurat DIN blogg :) Flott blogg med mange flotte bilder :)
    Klem fra Grethe :)

    SvarSlett

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...