fredag 9. september 2011

Sovet lenge...

-det er så utrolig godt og nødvendig innimellom..
Jeg har tullet med underlige drømmer og våken "midt i natten" inatt også...

Kjørte scooter eller motorsykkel på en grusom isbane (vei) inatt...
Det var høye brøytekanter, strevde noe fryktelig med å holde kjøretøyet på rett kjøl..
-nå skal det sies at jeg aldri har kjørt "verken eller" og aner ikke hvordan det er...
Men i drømmen var det tungt, fryktelig tungt, kaldt og vått og føltes veldig farlig...
-samt at de jeg møtte (biler) på min "drømmevei" havnet i "sto virkelig fast" situasjoner.
Jeg klarte meg rimelig bra frem til jeg våknet...
-jeg hadde en gutt med meg bakpå, en 10-12 åring, hva vi egentlig skulle vet jeg ikke...
Men da jeg våknet hadde vi søkt ly i en lett skråning (som et rom, ruin av is og vann)...
-der skulle vi forsøke å klare oss til vinden og regnet sluttet så vi kunne fortsette...

Det er rart med disse drømmene som seiler inn i hjernen som et spøkelseskip...
-kommer fra ingenting og blir til ingenting igjen...
Idag er det start på ny jobbehelg...
-med "sove lenge" idag har jeg litt å gå på før natten med veldig lite søvn som kommer..
Og jeg har mulighet å sove frempå søndag morgen igjen regner jeg med...

Hadde en koselig og "spiste for mye" klubbkveld igår...
-jeg vant premie... -og jeg fikk enda en uventet bursdags gave....
Strikket bare litt... -det var jo så utrolig mye godt å spise...
En alldeles nydelig fruktsalat bl.a... 
-den kunne gå veldig fint som lavkarbomat (tror jeg)...
-og en dessert som slett ikke kunne det, men som var bare sååå god :))
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...