søndag 11. september 2011

Allerede...

-søndag, enda en uke er avklart...
Dagene har vert mer eller mindre vellykket, inneholdet noe varierende...tror jeg...
Den har definitivt vert fyllt..til randen og kanskje litt i overkant...
-av jobb og ulike bør eller må saker...
Mine unyttige og irriterende våkentimer på natten gjør dagene enda mer surrete...
Jeg ser faktisk ikke noe, når jeg ser tilbake på denne avklarte uken....
-husker ikke...kommer ikke på...alt flyter rundt i samme grøten liksom...
Det er litt uvanlig for meg som vanligvis har veldig god husk...
Det er på tide å prøve å gjøre noe med dette...
-det er usunt å leve slik i lengden... 
Igår etter jobb var jeg så trøtt at jeg faktisk ikke orket å kjøre hjem...

-vel hjemme sov jeg...to timer og litt...
Så har jeg sovet fra 00.30 til 12.05 idag...
-med minus de timene (usikker på hvor mange) jeg har vert våken i natten...

Nå er det kveldsvakt på programmet...
-føler meg ganske Ok for øyeblikket...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...