fredag 23. september 2011

Hele....

-tre fridager i strekk :))
Jeg har en slik langhelg hver 6 uke...
-er veldig glad for det, -er jo mer en de fleste andre har faktisk...

Denne dagen har bare vert koselig...
-litt her og der og rundt omkring, -bl.a en tur på besøk til mamma'n min... 
Litt synging med Lukas i bilen på vei hjem igjen var kjempekos...
JA, han synger faktisk litt med..-enda så liten han er...

Igår til min store forskrekkelse...
-gjorde vinteren seg påminnet for første gang...
Og det var faktisk grusomt kaldt, -iallfall inne her...
-så det ble først dagen for vedfyring sesongen også...
Idag har værgudene vist seg fra en helt annen og hyggeligere side...
-sola har vert fremme store deler av dagen :))
 
Huset her ser faktisk ikke ut for tiden...
Det ligger sopp til tørking både her og der...
-det ble storplukking igjen igår nemlig siden det andre var spist opp...
Ellers er det alle baby sakene som tar mye plass...
-leker og lekematter, stoler, flasker, melkepulver og klær...-og møbler...
Helt utrolig hvor mye saker en liten bump behøver...
-jeg har glemt bort alt det fra min tid som småbarnsmor....
[-men så er det jo lenge siden også...egentlig!]

Om en uke flytter fam. Lille Bump herfra...
-da får (må faktisk) jeg ta en ordentlig stor opprydding og rengjøring her...
[-så slipper jeg bruke tiden til det denne helgen...he-he]
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...