tirsdag 13. september 2011

Snart...

-er det tid for oppfyring igjen...
 Det er regn og ruskevær ute ganske ofte for tiden...
-og kveldene har blitt merkbart mørkere...
Har ikke somlet meg til å handle inn nye kubbelys til mørke høstkvelder enda...
-og nå kjenner jeg at det faktisk begynner å haste litt...

Gjøre seg vinterklar [litt gå i hi] instinkter kanskje det er...
-iallfall kjenner jeg for litt klargjøring før de ordentlig mørke kveldene som kommer...
Litt kos eller "trøst" med levende lys og duften av fyr i ovnen...
-gjør høst og vinter kvelder litt mildere og varmere liksom...
Jeg kan ikke akkurat si jeg ser så veldig frem mot en ny vinter i huset her...
-så jeg har stadig ørene åpne for andre alternativer... 
He he...
"Mitt eget hus drømmen" lever enda...
[på sparebluss]
TROR IKKE det noengang kan bli virkelighet...
-men likefullt fins dette gjenstridige ønsket der i bakgrunnen...
Drømmen om å slå seg til ro og vite at HER skal jeg bo og jeg kan gjøre hva jeg vil...
-slippe flere flyttinger... 
Det fins en (for meg) veldig savnet trygghet i dette HER   
-altså, jeg tror det er hva jeg savner mest... -den tryggheten man har med eget hjem...

Imorgen er det fridag :))
-jeg har ingen planlagte planer for dagen... -det er jo veldig bra !!
Slik skal helst mine fridager vere...
-ingen må, skal eller bør...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...