onsdag 28. september 2011

Trøttnet...

-på alt det julerøde rundt omkring i kjøkkenet her...
Kjenner det er på høy tid med litt forandring...
-ble jo ikke noe flytting på meg, så jeg blir nok her denne vinteren også...
Jeg hengte jo bare opp de røde gardinene da jeg flyttet inn her...
-for de var de eneste jeg hadde...-gulvet er jo også rødt der...
Siden har det bare vert slik...
-og med tiden samlet på seg enda mer julerødt rundt omkring der...
 Eh...dette bildet er fra Julen altså...
-men det viser de grusomt røde gardinene...
Siden jeg har utvidet bordet med to klaffer som ikke var malte...
-har jeg lagt på en like rød duk over det hele.... (juleduk faktisk) 

Jeg er altså moden for litt kjøkken oppfrisking...
Norgesglass ideen og "fryktelig lei av" alt rot og saker som står over alt her...
-har modnet frem dette ønsket om forandring....
Jeg må jo likevell rydde opp og få på plass igjen saker...
-når Fam. Lille Bump flytter om ikke så lenge...
Da kan jeg jo prøve å få det litt koseligere der også tenkte jeg...
-jeg har ikke prioritert trivelig kjøkken her...
Det har vert husets kaldeste rom, men med varmepumpe der ute ble det bedre...
-siden jeg har åpent mellom rommene her må jeg få til litt "harmoni"... 


Jeg begynte forandringen ikveld...
-tok mine fire stjerner (bilde over her) og brente dem i ovnen...


Fortsettelse følger... -for nå må jeg sove...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...