onsdag 14. september 2011

Litt historie...

Jeg fant en CD med gamle bilder igår...
-og i mine våkentimer sist natt lastet jeg alle 307 bildene inn på pc'n her... 
Det var litt rart å se på alle disse bildene fra for ikke så veldig lenge siden...
-men likefullt et helt annet liv liksom...

Jeg slettet det aller meste :)
-men noen bilder ble spart i "kjekt å ha" mappen...
Jeg har faktisk tatt og bestått jegerprøven...
Fikk med meg en del flotte jakt opplevelser...
-selv om jeg bare var med og aldrig bar noe våpen..
Blandt annet vert med på jakt sånne...
Utrolig nok har jeg tatt dette bildet selv...
-de var inngjærdet på et veldig stoort skogsområde (hegn) 
En hel flokk på 18-20 stk...-de var slett ikke tamme...
Et utrolig fasinerende dyr villsvinet...
Mange utrolig flotte naturopplevelser i Sveriges skoger har jeg fått med meg...
-noen var heldigvis samlet og spart på CD'n...

Når jeg ser igjen disse bildene flyttes jeg litt i tiden...
-det føles litt rart at det engang i tiden var min hverdag...min historie...
Nå er det fremmed og selv for meg litt fjernt fra virkeligheten...
-et annet liv faktisk...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...