onsdag 14. september 2011

Litt før og litt idag ;)

Noen flere bilder fra før...





 Enda fins noen bilder til, men de får spares til en annen gang...
Jeg kom hjem fra kveldsvakt for ikke så lenge siden...
-og idag har jeg holdt meg til Lavkarbo mat uten unntak...
Altså, jeg prøver igjen...-og igjen...og igjen :)
Siden 22 juli har det bare blitt rot med maten...
-enkleste vei har stort sett blitt valgt hver dag...
Lettest å kjøpe seg et rundstykke og en banan før lunchen på jobben...
-noe matlaging og forbereding hjemme har det ikke blitt noe av...
Jeg må jo nødvendigvis planlegge maten litt...
-når det skal vere lavkarbo...
Så nå et nytt forsøk, -jeg har tenkt ut lunchen til imorgen...
-må bare lage den før jeg skal avgårde...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...