torsdag 22. mars 2012

Da ble det helg...

-og jeg håper på noen vårlige dager...
Det gule syns på alle påskelilje knoppene utenfor... 
-og grågåsen er på vei tilbake, jeg har hørt dem to ganger idag...

Uken har inneholdt, jobb, legebesøk, skole/kurs,handletur, klubb, jobb igjen og møte...
-joda, det er travelt og innehold nok for meg...
Men har "skvist" inn bittelitt barnebarn tid og litt lekselesing også....+ en bok faktisk..
-og datatid...-litt for mye søking og leting på nett...-og litt spill...

Nå er jeg oppbrukt i energien...
-og sitter igrunnen bare her å venter på morgendagen...
Imorgen kommer det forhåpentligvis pakke til meg med posten...
-og gjett om jeg gleder meg til det :))
Jeg gleder meg litt sånn "under tvil" egentlig...
Har jobbet med og prøvd hele uken å forskyve tvilen og bare glede meg...
-men akkurat det virker liksom aldri helt som jeg bestemmer at det skal gjøre...

Men jeg er rimelig sikker på at jeg får påfyll av energi av den pakken...
-den inneholder nemlig mitt lenge etterlengtede kamera :))


Ja, det er en viss fare for at jeg kan begynne å bli aktiv "ut på tur" gåer også...
-det skal jo sikkert litt opplæring og testing til før jeg får grepet på det...
Da behøves kanskje litt fotofotturer rundt omkring...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...