torsdag 29. mars 2012

Denne dagen...

-fikk en forskrekkelig dum begynnelse...
Jeg greide å forsove meg til langt på dag :( våknet ikke før ti på tolv...
-og jeg som hadde legetime klokken ti...*sukk* 
Jeg er så fryktelig lei av å vere som jeg er...
-det er "grusomt" å våkne opp til slike mega forsovinger (faktisk ganske ofte)
Hodepinen bare spretter frem...
-og jeg blir akutt kvalm og dårlig når vikeligheten glir på plass i hjernen...

Så klokken to ca...var jeg omsider på plass i meg selv igjen 
-og alle kroppens molekyler samarbeidet nokså greit...
Da ble det en liten tur opp til Lille Frøken Bump og mamma'n...
Store Bumpen kom hjem fra barnehagen og jeg spiste middag der...

Jeg måtte på en handletur (mat behøves jo) 
-og da kjørte jeg like godt på en liten "ta bilder" tur ut til min barndom's øy...
Der er det så fint...
-men jeg ble litt skuffet da jeg kjørte på gamle veier for å forevige idyllene..
 Noen av perlene eksisterer nok bare i minne banken min nå forstår jeg...
-det bygges og lages veier rundt omkring litt mer en jeg var klar over...
Så en del av mine minne-idyller kan aldri mer foreviges...
-det var litt trist å se...
 Jeg gikk innom en tur på kirkegården og besøkte noen graver der...
-så jeg har gått minnenes stier både fysisk og mentalt idag...

Et par bilder tok jeg likevell...-om de ikke ble som jeg hadde tenkt...

 Dette er barndomsminner for meg...
fremdeles ganske urørt av bygge prosjekter heldigvis...
Nå er det natte tid...
-jeg har planer om en "våkne i rimelig tid" dag imorgen....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...