onsdag 14. mars 2012

Feire litt...

-tror jeg nesten er nødvendig idag...
 "Bygge Luftslott"
Dette er nemlig mitt blogg innlegg nr 300 
-og jeg er overveldet, 
-og ikke så lite forundret og forskrekket siden besøkstelleren har rundet 6000 besøk...

Kastanjehagen ble skapt for snart 19 måneder siden...
-jeg kjedet meg sikkert den kvelden (23 august)
Og noe skal man jo finne på...
-siden har jeg blogget om litt av hvert med noe ujevne mellomrom...
 Har vert innom mine måneder uten vann, mitt lavkarbo liv og litt hobby greier...
-ellers har nok den røde tråden vert mine <3 saker...
Altså : Store Bumpen, Lille Bumpen og bitte lille nye Frøken Bump... 
Det er ganske greit å ha samlet historien inne på blogg...
-idag har jeg og Store Bumpen reist litt bakover i tiden med bloggbildene...

Tusen takk til alle dere som titter innom her og leser...
-om min (ikke så spennende) verden...
 
Jeg skulle jo ønske jeg kunne gledet alle... 
og fortalt at jeg nå hadde fått den "store" telefonen fra Hamar... 
-og at mitt "drømme" husbygging prosjekt kunne påbegynnes...
Men desverre, desverre må jeg skuffe alle med at slik var det ikke...


Ha en fortreffelig kveld likevell :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...