torsdag 1. mars 2012

Torsdag allerede...

Dagene går litt fortere en jeg klarer å henge med....
-jeg må virkelig tenke etter for å finne ut hvilket innehold denne uken har hatt...
Mye av tiden går med i "trøtt og sliten" fremdeles...
-og jeg er 50% sykmeldt enda en stund...
Idag har vert en jobbekveld :) [altså onsdag] 
-at onsdag fremdeles er idag skyldes mitt håpløse soveproblem...
Jeg gikk til sengs og sov mine to timer inatt igjen...
-sovingen har vert bra en god stund nå, bare noen sleng netter som ikke vil seg...
Om jeg skal grytidlig opp for.x...-da er det jo vanlig (for meg) å ikke sove...
-inatt var det muligens ettervirkninger etter jobbekvelden...(på usikker grunn liksom)
Jeg skal iallfall ikke opp tidlig...skulle ikke opp tidlig heter det vel :)

Men det positive er at jeg har nyttet tiden (siden kl.4)
-jeg har bakt brød...-eller frokost rundstykker...[type Lavkarbo]
Så jeg har malt mandler og frø, vispet og blandet...og stekt...
-midt i natten :)
Spist ett har jeg også gjort...og gode var de :)

Men altså dagene siden sist...
Mandag fikset jeg vaskemaskinen min, så nå er den brukbar igjen...
Tirsdag passet jeg Lille Bumpen noen timer...
 
Det ble litt travelt siden han kommer seg rundt over alt...
og også har begynt å reise seg opp...
Og for sikkerhets skyld passet han det inn slik...
 -at han verken ville spise eller sove den ettermiddagen...

Onsdag var altså jobbekvelden...
-jeg sov lenge, men før jobb ble det tid til en bitteliten time på besøk...
Frøken Bump  :) 
Å så bittesmå søte føtter lille frøken har :)

Nå er definitivt blitt Torsdag morgen..(også i mitt hode) 
Idag MÅ jeg faktisk få til litt tid med Store Bumpen....
(han går i barnehagen så jeg rekker ikke å treffe han så ofte lenger...)
Og så skal jeg til frisøren å få bort hufse sveisen litt senere...
-aller først får jeg spise enda en frokost kjenner jeg...

Ønsker alle en god og vårlig dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...