torsdag 15. mars 2012

Litt skryte bilder :)

-av vakkre Bumpene idag...
Planen var egentlig å reise til Bergen idag for å kjøpe det før omtalte ønske kameraet ...
-som en feiring av 6000 blogg besøk....liksom :)
Altså dette:
 Men så ble byturen avlyst og det var igrunnen like greit...
-for jeg ser at prisen har gått noe opp igjen siden sist fredag (da kjøpte jeg det nesten)
Jeg skulle jo egentlig spare penger til det med å slutte å røyke...
-men det prosjektet gikk så utrolig dårlig at det er en skam...egentlig!!
Men slik er det :/
-nå har jeg ikke lyst å vente så mye lenger på ny og bedre (for meg ukjent) teknologi...

Det har vert en hufset kald og grå dag idag...
-og formen har vert lite å skryte av...-ganske trøtt og sliten...
Jeg har gjort ingenting hele dagen idag også, bare på besøk hos Bumpene en stund...
-og koset litt...
Først Lille Bumpen :)

 Frøken Bumpen hadde så lysende blå øyne på dette bildet..
 Og så var hun så søt "liten blomst" i knebukse og strikkede sokker :)
 Og så Store Bumpen min... -med sleng suss :))
 Så glade og flotte Bumper har altså jeg...
-og jeg er superheldig og så takknemlig for alle minutter med dem...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...