onsdag 7. mars 2012

Sist søndag...

-slo Infuensa'n til igjen...
Jeg har vert febrig, tett, slapp og generelt elendig...
-nå føles det som om kroppens vaktmester celler muligens er i lite flertall igjen...
Hodet føles iallfall litt lettere ikveld...
 -og det er jo herlig, bare det :)

Jeg hadde egentlig planer om å blogge om min koselige helg søndag kveld...
-men nå er det blitt litt rot i systemet...
(jeg husker ikke dagene og rekkefølgen lenger) 
En dag var lille Frøken Bump på "visning" hos mamma'n min :)
 Frøkens første møte med "OldeBetto"
-og så litt kos :)
Lørdag var første grilldag (iallfall min)
Nye Grill kongen på haugen??
Søndag var alle bumpene på besøk hos meg...
-og så kom Influensa'n...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...