tirsdag 4. april 2017

Øveraskande vending...

Etter nattesøvn på nøyakig ein og ein halv time...
-var da ikkje so veldig stas å gå på jobb på morningen idag...
Da var rett og slett gufsent og regnfullt i tillegg...
So,, når eg kom huttrande inn på kontoret bittelitt før halv åtta..
(-ikkje so heise klar til dyst!)
-tikka da inn ein sms på mobilen...
Da er slett ikkje vanlig at eg får meldinga so tidlig på morningen...
-så eg måtte jo lesa den for å sjekka at da ikkje var noke gale med noken i flokken min...

Da var berre et spørsmål om eg ville vera med på sirkus på kvelden...
-og brått fekk dagen min litt meir farge...-liksom...-og hummøret steig med fleire hakk...
Her var da noke å gleda seg til..-jobbe dagen forsvant som ein lek.-nesten....
Sirkus med Bumper...-som aldri har vert på sirkus før = spennande...

Me prøvde å få låna med oss Lille Bumpen og...-tenkte han og hadde likt å gå på sirkus...
-men han kunne ikkje siden han skulle få besøk av ein venn...

Forestillingen varte to timer...-med kjøring til og fra, og litt ventetid...
-blei da ca frå kl. 17 til  21...
Ska sei eg no kjenne at sist natt vart i kortaste laget...
-eg gidd faktisk ikkje lasta ned bildene eg tok...-eg må vist legga meg om et øyeblikk...
Da er jo ny jobbedag imåro, so har eg fleire andre ting på programmet etter jobb...
-og eg må skvisa inn litt forbereding til klubben på torsdag siden eg skal jobba den dagen og..
Men so er da helgefri, -gjett om eg gleda meg til tre dager fri i strekk...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...