tirsdag 18. april 2017

Ein pust i bakken....

--so fint er da ute her i kveld....
Innimellom får eg sånne  grusomt domme "gode" ide`a...
-og idag dukka da plutselig opp ein ny sånn, -so no har eg rota til alt her heima...
Eg fekk for meg at eg sikkert burde pakka litt meir...
-og denne gongen var da soverommet eg apte meg ut på.....
Eg begynte med å bera alt sånn laust liggande ut på teppe i stovo....
-og da var jo ein god del meir en eg hadde forestilt meg so låg laust dar inne...
So vart nesten alle klena mine og sengaklær og sånt pakka i sekka...
-mykje av da har jo til no lagt fint plassert i hyllene sine...
-eller hengt på klestativet..

Eg tenkte liksom at eg sku sleppa å flytta so mykje møbla denne gongen...
-so kanskje da var ein ide å legga da, eg trur eg ikkje får bruk for, ut for salg....
Da er dei to bokhyllene eg kjøpte som romdelar når eg budde grusomt trongt på Fana...
-og klestativet eg kjøpte når eg flytta inn her og ikkje hadde kleskap...
Eg har jo hatt trøbbel med plasseringen av desse hyllene kvar gong eg flytta seinare...
-og eg satsa på kleskap neste plass eg skal bu...

No står da 4 sekka i stovo...(ikkje lukka for at da kanskje skal meir oppi..)
Alt laust, -sånn so veske (helighet ka veske eg har, -eg so nesten aldrig bruka veska)
-kofferta, -noke leka og lekematta, teppe og sengateppe og noken kassa med tråd til hekling...
-sauaskinsfellen eg ikkje har sydd ferdig og diverse ant små knask..-ei reiseseng for.x...
 -ligge dar da blei lagt i starten av den "gode ide`en" 

Da skal få ligga dar...-for eg veit ikkje kor eg skal gjera av da...
-og no gjekk liksom luften heilt ut av "snart flytte" panikken min.....
Akkurat no veit eg slett ikkje om da er lurt å legga hylle og stativ ut for salg heller...
-kan jo lett henda eg får bruk for da dar eg havna neste gong....

No skal eg heller nyta frikvelden og slappa av...

Ha ein fine kveld alle sammen...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...