mandag 24. april 2017

Mi helg.....

So set eg her seint ein søndag kveld igjen...
-og tenke at denna helje vart vist heller ikkje heilt helg....
Da blei liksom mest jobb og lite avslapping....
-og ikkje nokenting av da eg burde gjera fekk eg gjort...

Men eg har hatt masse Bumpetid...-både der og der...
-igår var eg først passar for ein...-og so var eg passar for to fram til ettermiddagen idag...
Da nya denne gongen var at eg ikkje kunne ha dei hos meg...-so så eg har rota da te her...
-så då måtte eg på liggebesøk...

Da var ei kjempego seng eg fekk ligga i...
-og kjøkenet i huset dar var ein skikkelig fornøyelse å kokkelera på....
Og ungana sove nok sikkert bedre heima hos seg sjøl, og dar finns alt av da dei har bruk for...
-men jammen har "rompo" mi savna min egen sofa her heima...

Og JA...-da føles ikkje heilt so da har vert fri helg....
-meir so ein aktiv mini ferie då heller...
Da er jo liksom alltid supergodt og avslappande å komma heim itte sånne...
-og ein riktig kjenne på kroppen kor uvant da heila har vert...

Igår var eg inne med den Bumpen...
-han slappa av og/eller sov på meg nesten heila tio, sio han ikkje var heilt i strøk...
(-han kunne jo ikkje vera med storebror på fotball cup når han var so slakke)
Dei andre to andre var derimot i full vigør...
-dei hjelpte til laga middag og so berre koste me oss og såg på film til da var sovetid...
Idag var me alt for tidlig oppe, hadde långe frokost med film då og...
So lekte me med klossa, leste bok og litt med bila og bodegård dyr...
-største Bumpen laga seg hytta av alle sofaputene og minste "knotten" måtte sova litt...
Når me hadde ete lunch gjekk me ut å lekte litt for da var jo nesten "solever"
-og so gjekk me oss ein långe tur..-uten vogn(-var veldig domt..)
"Knotten" (17 mnd) er ikkje den lettaste tur kammeraten liksom...
-storebroren sa litt oppgitt til slutt...
 "når me går på tur går ×××××× heim, og so når me går heim går ×××××× på tur"
Da hadde han jo heise rett i...-han gjekk konsekvet den veien me ikkje skulle...
-kvar gong eg slepte han nedpå for å gå sjøl..-ikkje sku han leia heller...

Me rusla oss nedover ei lång bratt brekka ned mot ein kai...-go ti hadde me jo...
-når me omsider kom ned så såg me ein store båt so gjekk frå kai...
Og so kom da bittesmå regndråpa i dammana der nere...
-då fant me ut at da var lika lurt å snu naso heimatt igjen...
Men me kom ikkje so veldig långt før dei bittesmå dråpana blei til sludd og store snøflak...
-og da blåste skikkelig så snøen kom liksom på tvers...
Me fant litt ly bak ein rusten gammal gravemaskin sånn halveis oppi bakken...
-då var me allerede blitt so veldig kalde og våte so me sto der å kvilte oss litt...
(-da var tungt å bera "knotten" oppoverbakken i sludd og motvind)
Da såg ikkje ut til å villa slutta å sludda med da førsta så me måtte berre fortsetta...
-opp kom me...-og da va so heise godt å komma seg i hus..
Og med et gammalt bilde av denne søte....
-ønske eg alle ein fine nye veka...
(-da e snø ute her no)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...