mandag 3. april 2017

Og so da??

-da er berre å beklaga....
Men stavekontrollen fungera ikkje på dialekt...
-så ein får no liksom rekna med noke meir feilskriving....
Eg har tenkt å testa "dialekt skriving" ei liten veka...
-å sjå om eg skal fortsetta med da, -eller eventuelt gå til bake til bokmål igjen..

☆eg lika jo best å skriva rett☆

Da blir rauge strek nett so lærearen sette, når eg no skriv blogg innlegg...
-og eg hadde jo kjempemasse rauge streka på mine stila på skulen....
(og da får eg no her og ser eg)

"Du må retta alle feile ord og skriva dei opp tre gonga"....-sa læraren...
-den metoden har vist ikkje hjelpt noke særlig...ser da ut til...
Og so skulle stilen innførast fint med penn...
-eg fekk nesten lika mykje rauge strek på den og!!!

Men sio eg no testa dialekt skriving skal da'kje vera so rett heldivis....
-me har ein lyd her hos oss som ikkje fins i alfabetet...
Da e ikkje ein A ikkje ein Æ og ikkje ein Ø -men noke der i mellom...
-da nermaste eg kjem i bokstav er lyden til den svenske Ä'en...

Og for dei som har sett på nya overskrift bildet mitt her på Kastanjehagen....
-har eg tatt med ei löva....-eller bumpe sagt ei LÄVA...
Eg har nemlig blitt litt opptatt av "läve" no i da sista...
-da begynte med denna nya puto mi...
Den er kjempefin syns eg...
-og min beste investering for 17 kroner so langt i år...
Eg handla 7 nye (ulike) putetrekk til sofaen på "Wish" her i januar...
-når eg skulle forandra litt på "heima stilen"...

No er da tid for å gjera seg i orden til jobbe kveld...
-eg må og prøva å tenka ut ka eg skal servera damene på klubb på torsdag...
-da er jo alltid lika vanskelig so da er best å få den planen klar...
☆☆☆

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...