søndag 9. april 2017

Då har da vert....

-lang helg med tre fridaga på rad igjen...
Lika kjempeflott da... -kvar einaste gong...

Torsdagen var da min tur til å ha klubb...
-då måtte eg jo "kokkelera" litt når eg var ferdig med jobbedagen...
Da skulle steikast, kuttast og vispast og blandas...
-og steikast enda litt meir mens bordet blei dekka...
Da blei no ein vellykka kveld...
-men oppvasken fekk venta til neste dag...

Eg sette meg rett og slett ned med et glas vin når klokko bikka midnatt...
-da syns eg at eg hadde fortjent etter fullført jobbeveka, og grøvsta oppryddinga etter kvelden..

Fredagen gjore eg ikkje så heise mykje...(-kjem'ikkje på noke no iallefall)
-og sånn blei da på lørdagen og...(-bortsett frå ein tur ut til mammo mi...)
Eg har forresten lest enda ei bok desse dagana..-og pakka ned ting i endo ett par kasser....
-har vert litt på dårlig hummør og faktisk...
Noken daga er berre ikkje so kjekke..-av forskjellige grunna...
Eg stressa meg nok litt meir opp en eg skulle og burde....
-men da er ikkje alltid so lett å ikkje veta...-alt eg ikkje veit svar på no for tio...
Idag våkna eg skikkelig forkjøla og elendig...
-eg har gått ein søndagstur og tenkte at eg sikkert kunne gå ein til før da blei mørkt..
So då gjorde eg da....
-og når eg kom heimatt pakka eg ned endo ein "liten" kasse med ting..

Da blir'kje tid til noke pakking den kommande veko...
-den består av 6 jobbedaga og 1 (forhåpentligvis) påsketur til ei strand dag...
Ska sei eg gleda meg !!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...