mandag 10. april 2017

Dagens "tenke ting"

Eg må liksom tenka meg opp innimellom...
-so eg ikkje ramla ned i den negative "tanke kaos" spiralen for mykje...
Da sjer jo ikkje berre positive ting verken for meg, -eller i verden sånn ellers...-støtt...
-so av og til e da ikkje so lett å la vera å bli tynga ned av elendigheten...

Eg har leita opp ein del fine sitat som eg sku ha i almanakken min...
-printa ut som egen sia, -lett tilgjengelig inni der som påminning...liksom...
Eg fekk desverre berre laga noken få før skrivaren slutta å virka....
-so no får da venta til eg kjøpe meg ny...

Eg lika spesielt godt detta...

Og koffor/korleis sku detta vera noke positivt...
-tenke du kanskje no...
Vel...-da veit eg faktisk ikkje...
-men mulig da rørte ved ein nerve av noke gammalt "gruff" eg har samla på...
Da traff meg iallefall som et positivt "vert å ta med seg" sitat...
-og da er jo heila poenget...

Ha ein strålande dag alle sammen...
-og husk å vera "DEG"!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...