lørdag 1. april 2017

April spøk...

Hei og hopp...
-idag ska eg ikkje tru på ein einaste ting eg les eller får høyra..
Men kanskje da er ein fine dag å begynna å skriva på dialekt innpå her...
-eg har jo ,-sio sist, forandra utsjåande på Kastanjehagen...
(-kjenne den nesten ikkje igjen sjøl...)

Tenk 1 april allerede...
-kor blei da førsta kvartalet av 2017 av egentlig???
Og ka har eg brukt tio, -og dagana på....

Vel...-når eg tenke etter så har desse tre mnd. vert ganske trivelige...
-travle, og eg har måtta omstukturera alt eg har planlagt og tenkt × fleire..

Eg lika jo best planer og nokenlunde struktur...-og eg lika å skriva...
-så eg kjøpte meg ein almanakk for å holda oversikt på veker og måneder...
Da var mykje kjekt arbeid med å planlegga og fiksa i denne...
-litt sånn "scrap book aktig" siden eg ville laga innmaten i den sjøl...
Den gamle skrivaren min tok kvelden før eg blei ferdig med å få den sånn eg ville...
-så då blei den og lagt på vent.... 
(-eg prioitera liksom ikkje ny skriver når eg er i flytte modus)
I tillegg så har eg månedsoppsett for 3-4 mnd fram hengande på kjøleskapet...
-dei er mest for å holda orden på jobb og fri -og dei ulike vaktene i turnus...

Eg starta året med litt forandring/fornying i heimen...
-gardiner, pynteputer og småting blei skifta ut...-eller mala om...
(-her har dei rauge hjertene blitt grønne)
Så fekk eg meg ei uplanlagt veka med to av Bumpana på besøk her...
-med ein masse kvalitetstid, kaos og kos....
Det vart et par dager Bumpebesøk i vinterferien og...
-med både bollebaking og utedaga....
Ei kjekke langhelg til "snøfjellet" har eg jo og vert med på...
-så egentlig har eg ikkje noke å klaga meg for i forhold til tid med Bumper..

Grunnen til negativitet er at ting tar tid, og eg er skrekkelig utålmodig....
-ein følelse av å ikkje komma av flekken har vert ganske konstant følgesvenn den siste mnd...
Ingenting blir gjort og ingenting kan planleggast liksom...
-men ein masse arbeid, veldig masse, -ligg der å venta på meg...
Sånne "på vent" ting gjer at eg blir fryktelig passiv...-då lese eg ei bok og melde meg heilt ut...
-så blir eg forskrekkelig sur på meg sjøl for at eg sløsa vekk tid etterpå...

På gode dager tar eg litt grep og får gjort bittelitt...
-sist tirsdag pakka eg ned det meste overflødige på badet og i gangen..
Siden da har eg lest to bøker ;-)
Idag har eg hatt vaskedag, så no er eg på godt hummør igen...
-eg fant forresten to påbegynte hekle arbeid når eg rydda og vaska...
Kanskje da hadde vert kjekt å prøva å få ferdig et av dei...

Ønske alle ein flotte kveld...

2 kommentarer:

  1. Hej på dej tack för att du ändrade tillbaka.

    SvarSlett

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...