søndag 16. april 2017

Obs...-litt surmaga....

Da var utfordringa i kø med å jobba i påsken...
-sånne so ikkje har noke med at andre har fri og kosa seg....
Eller, -egentlig har da jo ALT med da å gjera...
-sjøl om ikkje grunnen er misunnelse på andres si fritid...

I min jobb e eg jo ute å kjøre heile dagen/kvelden...
Noken glupinga har bestemt seg for at kontoret vårt (heima basen) skulle ligga so flott plassert..
  -i tilknytting til omsorgsboligana midt i smørauga liksom...

På kaien på ein av Norges flottaste gjestehavna...
-desidert den finaste plassen her i komunen...
-og ikkje minst ein flott plass å vera sosial på fritid, eller å handla når butikkana er opne...
Da er altso ofta mykje folk i omløp der på fine daga...-og ikkje minst på ei påskeafta...

Mitt problem er at me jo må kjøra til og frå kontoret vårt noken gonga i løpet av ei vakt...
-og innimellom ut på alarm om noke gale har skjedd med noken...
Då må me nødvendigvis fram og tilbake forbi alt da fina der nede..
 Gjerstgiveriet, Rosehagen, Galleriet, Torget (og parkeringsplassen) Treningsenteret...
-ut over kaien og heilt ut forbi veien ut til gjestehavnen...

Når da då kryr med folk, bila, bobila og ein masse ferierande barn på sykkla og sparkesykkla...
-som virra rundt øve alt...-liksom....
-blir da ekstra krevande for oss....-og eg kvir meg alltid til den utfordringen....
For ikkje å snakka om alle feilparkerte bilana som står litt rundt over alt på sånne daga...
-dei gjera da jo enda farligare for oss som faktisk må kjøra der...
Dei som står parkert i hovedveien tar all sikt når ein skal ut og inn på kaiområdet...
-og når då ein del barn for.eks leker på sparkesykklane sine i samma området blir da vanskelig...

Da er jo ikkje akkurat sånn at da ser ut som hovedvei (bilvei)
-da me har som vei her i kommunen...
-så eg forstår jo at "fastlands ungana" ikkje tenke på å passa seg for trafikken...

Men dei voksne burde kanskje tenkt litt meir på da....

Og dei som har PLASSERT oss nedpå der kunne kanskje ha satt opp noken skilt....
Ikkje minst skilt som reservera parkering for våre 3 bila..-utanfor kontoret vårt...

Fredag kvelden so seint som kl 21.30 var da ein heile gjeng 10-14 åringa som brukte...
-leilighets komplekset som lekeplass...
Dei sprang opp og ned trapper og inn og ut av trapperomm (heis) lekte gjemsel trur eg...
-detta er jo rett utfor veggen til leilighetane der, -så da høyrdes noke heise....

Mulig da burde vert et skilt om da og....-at da faktisk bur folk i da huset...
-og at da bør vera litt rolig om kvelden kanskje...

Vel, -eg kom meg gjennom både langfredag og påskeaften uten skader...
-sjøl om eg vart ein smule inne parkert...
-og måtte ha dirigerings hjelp for å komma meg ut på middagsrunden i går...

No er da berre kveldvakto ikveld igjen...
-og so er denne jobbe påsken avvikla...

Ønske alle ein fine kveld...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...