søndag 1. september 2013

SuppeDag 4 og 5

Jeg ble i går distrahert så mye at jeg ikke rakk å skrive noe her...
Ny ladning suppe ble kokt... 
-ellers var det bananer og skummet melk på menyen...
Hadde ellers "aktion" med de tre eldste Bumpene hele ettermiddagen...
 Så dag 4 kunne krysses av som en grei dag... -med 3 suppe måltider...

Idag... 5 dagen... -har jeg til nå fått i meg frokost suppen...
-og pakket ned suppe til jobbe-lunch'en (-ikveld) 
Tillegg idag er kylling og tomater...
-skal si det var godt med litt kjøttmat... -er nok det jeg har savnet mest...

Egentlig kan jeg ikke si jeg har følt savn etter noe mat disse dagene... 
-hodet har jo vert bestemt på at suppe skal være hovedkosten...
Men, -det var bare så vanvittig godt å tygge i seg en stekt kyllingbit...
 -at jeg sikkert må ha savnet det likevell...
Så hadde jeg jo bittelitt lyst på et flak chips et øyeblikk igår ettermiddag...
-da Bumpene fikk hver sin skål å kose seg med... 

Fam Lille Bump sover forresten her nå...-for en stund fremover...
-de har overtatt huset sitt, -og skal male og fikse litt der før de flytter inn...
 Jeg skal nok hjelpe til litt der også når jeg har tid tilovers...

Nå er det snart klar for jobbekveld igjen...
-det er regn og ruskete vær så jeg gleder meg ikke så veldig...-egentlig...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...