mandag 30. september 2013

Igang igjen :(

-med høst opprydding... -eller noe sånt...
Blir omfattende saker når jeg først bestemmer meg...
-grusomt dumt å begynne egentlig... -men nå er det jo forsent å snu...

Grunnen til denne voldsomme omrokkeringen.. -og "kanskje" oppstandelsen er fler delt...
Jeg skulle til Italia og fant ingenting å ha med meg...
-etter Italia turen kjøpte jeg litt nye klær siden jeg ingenting fint hadde...
-så fant jeg ingen plass å plassere de nye klærene...
(vurderte å kjøpe kleskap...-for det har jeg ikke)
Det min tur til å ha klubb denne uken...-så det hele begynte å haste litt....
En benk til å ha litt greier i på badet har vert på planen det siste året... 
-jeg ville jo lage en selv...
-det fikk jeg ikke til... (-ble ikke fint iallfall...)
Da kjøpte jeg en komode istedet ... -som jeg fikk plass til en del klær i også....
Tv-benken min står fremdeles der sørgelig uferdig... 
-bare en kasse er på plass...(-og den er fremdeles tom...)

Ja... -så nå har jeg altså endevendt alt jeg har av klær... -flyttet på det hit og dit...
-og skal igjen forsøke å finne en mer fungerende oppbevaringsløsning...
 Jeg HAR klær...-det er iallfall helt sikkert...
-gjelder bare å få til så jeg ser hvilket utvalg som finnes... 
   
Nå er det straks kveldsvakt...
-videre styr med greiene får derfor vente til imorgen ettermiddag...
 Solen skinner denne flotte høstdagen...
-så det blir fint å kjøre rundt ikveld...

Ønsker alle en fin ettermiddag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...