lørdag 14. september 2013

Hei hei..

-på lørdag kvelden...
Jeg har akkurat "landet" her hjemme....
-er grundig sliten og ganske stolt over dagens innsats... 

Forresten ikke bare denne dagens... 
-de siste 14 dagene er nok mer riktig å si... 
Jeg har liksom ikke fått tid til mye annet en jobbing.. 
-og så være medhjelper i Lille Bump huset... 
-disse to ukene... 

Det er kjempegøy å pusse opp...
-men jeg ser frem mot at ting blir ferdige snart også...
For det er jo ganske slitsomt å holde på slik dag etter dag...
-og så gleder jeg meg jo til det er bare meg hjemme her igjen...
 
Ikveld har vi (-meg og pappa Lille Bump) fått opp "slett vegg" tapet på soverommet...

Jeg skulle egentlig innpå bloggen for å skrive oppskriften på "testing" suppen...
-men det får jeg heller gjøre en annen dag...
Nå må jeg øyeblikk til sengs... 
-det er jobbehelg, og jeg har 7vakt imorgen... 

2 kommentarer:

  1. Det är ju alltid kul att se förändringar men det tar lite på krafterna, samtidigt som man ska jobba, skönt för dej att du snart ska iväg,
    nu har jag gjort en äppelkaka och väntar på att moster ska komma. kram Helen

    SvarSlett
    Svar
    1. Pjuh :o
      Ja, det blir nog skönt at åka till Italien och ta det lugnt några dagar... Just nu känns det lugnast at jobba på jobbet... -men roligt är det at holla på och greia i huset där... -dom får det fint när det blir färdigt...
      Jag är lite svartsjuk... -hade vore roligare om det varit mitt ;)

      Slett

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...