onsdag 18. september 2013

Forventningen stiger...

-jeg strever med å pakke kofferten fornuftig og gjennomtenkt (-i siste liten...)
Nå er det bare 6 timer til turen begynner...
-den går til Italia....-nå skal jeg ENDELIG oppleve Cinque Terre :D

Det har vert travle dager i september så jeg har liksom ikke fått tid noen reisefeber...
-det er litt rart med tanke på hvor lenge jeg har hatt lyst til å reise dit...

Men jeg kjenner at det begynner så smått nå...
-litt stress følelse med pakking og klargjøring... -og veldig lite som utføres..-egentlig!!

Det er jo bare for noen dager... -så det burde ikke være noe problem...
-men noen saker er jo viktige å få med...-og de vil jeg jo helst huske...

Jeg har husket klær, -kamera, -ladere... -toalettsaker...-pass og lommebok...
-da skulle vel det meste være på plass...
Oftest er det klærene som skaper problemer...-hva skal jeg velge??
Jeg har helt sikkert pakket for mye klær denne gangen også...
-og muligens ikke fått med meg det jeg gjerne skulle hatt...

Men nå får det bare bli som det er... 
-jeg orker ikke legge energi på det nå...

Dere får ha en fortreffelig helg...
-jeg skal nyte denne turen...-det blir nok en opplevelse :D
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...